Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2009

ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ

ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ

Ο ΣΕΛΛΕΡ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ


Όπου και αν γυρίσω την σκέψη μου, όπου και αν στρέψω την ψυχή μου… 
Μπροστά μου σε βρίσκω…
Τέχνη λαχταρώ, Ποίηση, Θέατρο, Αρχιτεκτονική…;
Εσύ μπροστά μου …Πρώτος, Πρώτος και αξεπέραστος !
Επιστήμη ζητώ, Μαθηματικά, Φιλοσοφία, Ιατρική…;
Εσύ μπροστά μου … Πρώτος, Πρώτος και αξεπέραστος !
Δημοκρατία, Ισονομία< Ισοπολιτεία ζητώ…;
Εσύ μπροστά μου … Πρώτος , Πρώτος και αξεπέραστος !
Αθλητισμό γυρεύω; Το γιατρικό του κορμιού μου…;
Εσύ μπροστά μου… Πρώτος , Πρώτος και αξεπέραστος !
Καταραμένε Έλληνα… Καταραμένη Γνώση…
Γιατί να καταλάβω πόσο μικρός είμαι; Πόσο ασήμαντος και μηδαμινός ; !
Γιατί δεν μ’ αφήνεις στην ησυχία μου και στην ξεγνοιασιά μου ; !
Καταραμένε Έλληνα… Καταραμένη Γνώση…
Γιατί να αγγίξω ; Γιατί ;