--------------------------------------------------------
ΟΙ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ Ο ΕΚΜΑΥΛΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
Αυτό τον καιρό είθισται τα σχολεία της Ελλάδος να διοργανώνουν εκδρομές για την ψυγαγωγία και την πνευματική ανύψωση των μαθητών. Εκδρομές που συνήθως πληρώνουν είτε οι ίδιοι μαθητές είτε οι γονείς τους.
Παραθέτω το ακριβές πρόγραμμα μιας τέτοιας εκδρομής Λυκείου του Ηρακλείου Κρήτης στην Αθήνα.
Η εκδρομή ήταν τετραήμερη. Αφιξη με το καράβι στον Πειραιά στις 7 το πρωί Παρασκευής. Επιβίβαση σε πούλμαν και αναχώρηση για Δελφούς και Αράχωβα. Επίσκεψη μισής ώρας στους Δελφούς για ..........φωτογραφίες (χωρίς καμμία ξενάγηση) και μετά επίσκεψη και παραμονή στην Αράχωβα για 4 ώρες (επίσκεψη στα κωλ..κα και τις ψησταριές της Αράχωβας). Επιστροφή στην Αθήνα και το βράδυ επίσκεψη σε γνωστό σκυλάδικο.
Σάββατο πρωί επίσκεψη 6 ωρών στο Mall Aτhens (για ψώνια ή εκμαυλισμό με το αζημίωτο για κάποιους ??).
Σάββατο απόγευμα επίσκεψη 2 ωρών στο Σούνιο και εν συνεχεία και μέχρι το βράδυ σουλατσαρία στα μαγαζιά της Γλυφάδας.
Κυριακή πρωϊ επίσκεψη στην Ακρόπολη για φωτογραφίες. Κυριακή μεσημέρι βόλτα στην Πλάκα. Κυριακή απόγευμα επίσκεψη σε γνωστό θέατρο-αποθήκη για να παρακολουθήσουν οι μαθητές το "πρωτοπορειακό και άκρως παιδαγωγικό" έργο ΣΕΣΟΥΑΡ ΓΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ (με ομοφυλοφυλικά - σεξιστικά διδάγματα).
Κυριακή βράδυ αναχώρηση για Ηράκλειο.
Και ερωτάται κάθε λογικός νούς. Η επίσκεψη στα Mall, στο σκυλάδικο και όπου αλλού γιατί θεωρείται ψυγαγωγική ή πνευματική ?? Μήπως παίζονται μεγάλα συμφέροντα (π.χ. μίζες) ή ακόμα μεγαλύτερα Π.χ. η καλλιέργεια της καταναλωτικής μανίας και ο εκμαυλισμός των παιδιών ??
Τι ρόλο έχει η ΟΛΜΕ σε αυτό το άγριο παιγνίδι ?? Τι ρόλο έχει το υπουργείο Παιδείας ??
Ας πάψουμε να μιλάμε για ΚΡΙΣΗ. Την κρίση τη φτιάχνουν μεθοδικά οι υπεύθυνοι φορείς, αυτοί που θα έπρεπε να είναι οι θεματοφύλακες της ΠΑΙΔΕΙΑΣ. Αντ' αυτού βλέπουμε διδασκάλους-λειτουργούς να είναι χωμένοι με τα μπούνια στο παιγνίδι της αλλοτρίωσης και του εκμαυλισμού που επιβάλλεται στη χώρα και τα παιδιά της.
ΕΛΛΗΝΕΣ -ΓΟΝΕΙΣ ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Π Ρ Ο Τ Α ΣΕ Ι Σ
30] Σκοπός τής δημοσίας δωρεάν παιδείας, γενικής, τεχνικής, επαγγελματικής, καλλιτεχνικής, ή όποιου άλλου είδους ή μορφής , η οποία είναι υποχρεωτική μεχρις ηλικίας δέκα οκτώ -18- ετών, δέν είναι η εισαγωγή εις τά πανεπιστήμια (όπως συμβαίνει επί τού παρόντος ), πρός λήψιν ενός πτυχίου μή εξασφαλίζοντος πάντοτε επαγγελματικήν αποκατάστασιν , δηλαδή εν ολίγοις και αχρήστου καί χρονοβόρου , καίτοι δαπανηρού , αλλά είναι :
α΄) Η διδαχή τής αγάπης πρός τήν Πατρίδα καί τά ιερά καί όσιά της , τού σεβασμού πρός τούς γονείς καί τούς ηλικιωμένους , τής πειθαρχείας πρός τούς νόμους , ..... , κτλ .....
β΄) Η παροχή γενικευμένων εγκυκλοπαιδικών καί εξειδικευμένων πρακτικών γνώσεων εις τους μαθητάς , ώστε νά εξέλθουν από τό βαθύ σκότος τής διαρκούς αμαθείας καί τής αγνοίας , εις το οποίον σκοπίμως , επιμελώς καί συνεχώς κρατούνται εισέτι .............
γ΄) Η απόκτησις καί η εξάσκησις τής κριτικής καί δημιουργικής σκέψεως , ώστε οι μέλλοντες πολίται νά αντιλαμβάνονται καί αξιολογούν , τό τί υφίσταται γύρο τους καί τό διατί συμβαίνει ..., καθώς καί τό νά κατανοούν τό τί επέρχεται καί τό πώς αντιμετωπίζεται ....
δ΄) Η δημιουργία υπευθύνων , αξίων καί ενημερωμένων πολιτών , γνωριζόντων τά δικαιώματα καί τάς υποχρεώσεις των , καθώς καί η σωστή προετοιμασία των νά αναλάβουν τάς
ευθύνας τής ζωής, τής οικογενείας, τού επαγγέλματος καί τής συμμετοχής των εις τά κοινά , επ` ωφελεία αυτών τών ιδίων, τών οικογενιών των , τής Πατρίδος , τού έθνους , τού λαού τής κοινωνίας καί τής Πολιτείας γενικώς , ούτως ώστε όλα τ` ανωτέρω νά καταστούν καλλίτερα , ωραιότερα , δικαιότερα , ανώτερα καί ισχυρότερα από τά σημερινά ...............
( βελτίονες έσεσθαι // άμες δε γ` εσόμεθα πολλώ κάρονες ) .
ε΄) Η μόρφωσις χαρακτήρος , ψυχής , πνεύματος , σθένους , ήθους , σώματος , κράσεως , βουλήσεως , αρετής , κοσμοθεωρίας καί αντιλήψεως , κτλ , καί η απόκτησις συνηθειών καί τρόπου σκέψεως καί δράσεως , ανταξίων ή καί ανωτέρων καί καλλιτέρων τών πατρογονικών , καί η αποφυγή κάθε είδους ξένου <εισαγομένου> μιμητισμού( άκρατος εγωισμός , ασέβεια προς τους γονείς και τους ηλικιωμένους , καταναλωτισμός, μαγκιά , αλητεία , πορνεία , ομοφυλοφιλία , αλκοολισμός , επιδειξιομανία , γκλαμουριά , ναρκωτικά , τεμπελιά , αδιαφορία , τζόγος και εύκολη απόκτησις χρήματος …, κτλ,…).
στ΄) ................................... ( Προσθέστε ότι κρίνετε σκόπιμον ).
==>>Εννοείται ότι απαραιτητος προυπόθεσις πρός επίτευξιν τού προαναφερθέντος σκοπού είναι η διαρκής καί επιμελημένη , εις όλας τάς βαθμίδας τής εκπαιδεύσεως , διδασκαλία , μελέτη , έρευνα , ανάλυσις , διάδοσις , εκμάθησις καί ανάδειξις τών πατρώων : γλώσσης καί ετυμολογίας , πολιτισμού , ιστορίας καί μυθολογίας , παραδόσεων , επιτευγμάτων καί σφαλμάτων , φιλοσοφίας , μουσικής , κοσμοθεάσεως , λογοτεχνίας καί γενικώς τής καθ` όλα εθνικής κληρονομίας , τά οποία έως τώρα συστηματικώς , μεθοδικώς καί κατ` εξακολούθησιν βάλλονται , αποκρύπτονται , παραποιούνται , διαστρέφονται , καταγγέλονται , ... , από < ωρισμένους καί συγκεκριμένους ... >, διεθνιστούληδες , δημοσιογράφους , κουλτουριάρηδες , < δημοκράτες >, ακόμη καί < πανεπιστημιακούς ...!!!> , ως εθνικιστικά , προγονολατρικά , ξενοφοβικά , ρατσιστικά , φασιστικά , αντισημιτικά , ... , κτλ , ...
Ειδικώς διά τήν γλώσσαν καί ετυμολογίαν απαιτείται η συνεχής , ορθή , συνειδητή καί επιμελημένη διδασκαλία , εκμάθησις , εμπέδωσις καί μελέτη τής Αρχαίας Ελληνικής καί τών διαλέκτων της από τήν Γ΄(τρίτην) δημοτικού , ώστε μέ τήν πάροδον τού χρόνου οι Έλληνες επί τέλους νά καταστούν ικανοί νά διαβάζουν, κατανοούν, μελετούν, καί κυρίως νά αντλούν διδάγματα καί συμπεράσματα, πρός άμεσον εφαρμογήν εν τή πράξει , επ` ωφελεία τής Πατρίδος , τού Έθνους , τού Λαού καί τής Πολιτείας εν γένει, από τόν μοναδικόν θησαυρόν τής Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας. Επίσης μέσω τής Αρχαίας Ελληνικής γλώσσης καί κυρίως της ετυμολογίας , καθίσταται ευκολωτάτη, ταχυτάτη καί ολιγώτερον δαπανηρά η εκμάθησις καί η κατανόησις τών ξένων γλωσσών .( Είναι αν μή τί άλλο ειρωνεία νά διδάσκονται , νά καρπούνται καί νά επωφελούνται οι ξένοι από τήν πατρώα μας κληρονομίαν καί γραμματείαν καί μάλιστα πολλάς φοράς εις βάρος μας ή ακόμη καί εναντίον μας , καί εμείς νά τήν αγνοούμε < επιδεικτικώς >, φοβούμενοι μήπως κατηγορηθούμε ως προγονολάτραι ή εθνικισταί , εξ αιτίας τής βλακείας , τής αγνοίας ή τής σκοπιμότητος ...,τών πολλάκις εγκαθέκτων .... κρατούντων..., < κουλτουριαρέων ..... >, < καθηγητάδων ... >, <δημοσιογράφων ...>, <τηλεπαρουσιαστών ...>, <παραθυράκηδων ...>, <διεθνιστούληδων >, <προοδευτικούληδων ...>, διαβολέων ,συκοφαντών , διαστροφέων της Ιστορικής πραγματικότητος καί όλου αυτού του γνωστού αναίσχυντου και θρασυτάτου περιφερομένου εσμού των διαφόρων < πολυπολιτισμικών και ξενοφιλικών παραγόντων > , κτλ.... ).
Πρέπει επί τέλους νά υπάρξη τό Υπουργείον ΕΘΝΙΚΗΣ Παιδείας , πού νά αφορά , νά απευθύνεται καί νά ενδιαφέρεται διά τούς Έλληνες καί διά τήν όντως εθνικήν παιδείαν καί μόρφωσίν των καί νά παύση νά είναι υπουργείον εθνικής α-παιδείας ή παραπαιδείας καί εθνικής αποβλακώσεως ... Μήν λησμονείτε ότι η παιδεία καί η μόρφωσις τών νέων είναι η βασικοτέρα καί η σπουδαιοτέρα <επένδυσις > διά τό μέλλον τού Έθνους καί τής Πατρίδος.
Καλόν , ορθόν καί εθνικόν είναι νά εκανακαθιερωθή ως επίσημος γλώσσα τού Κράτους η Καθαρεύουσα , μέ τελικόν σκοπόν καί στόχον τήν εν καιρώ ... καθιέρωσιν τής Αρχαίας Ελληνικής γλώσσης ως επισήμου γλώσσης της Ελληνικής Πολιτείας , μέ όλα τά συνεπαγόμενα εξ αυτής πλεονεκτήματα καί ωφελήματα διά τόν Ελληνισμόν , αλλά καί διά τήν οικουμενικήν ανθρωπότητα εν γένει, ιδίως αν επιδιωχθή καί η διεθνοποίησις τής Αρχαίας Ελληνικής γλώσσης....( βλ. ως παράδειγμα τήν καθιέρωσιν τής εβραϊκής γλώσσης στό Ισραήλ ...).
--------------------------------
31] Η Πολιτεία υποχρεούται νά μειώση τήν υπογενητικότητα , ήτις μάς εξαφανίζει εθνολογικώς καί φυλετικώς ... ( υπολογίζεται στατιστικώς ότι μετά από δύο -2- αιώνες , σχεδόν δέν θά υπάρχουν Έλληνες εις αυτήν τήν χώραν μέ τήν εως τώρα μορφήν καί παράδοσιν , αλλά πιθανώς μόνον <κάποιοι ελληνόφωνοι …πολυπολιτισμικοί >...) , λαμβάνοντας κατε-
πειγόντως άμεσα , δραστικά καί αποτελεσματικά μέτρα , όπως :
α΄) Ενίσχυσις-επιδότησις των νέων πρός δημιουργίαν οικογενείας μέ άτοκα ή χαμηλότοκα δάνεια δι`απόκτησιν μοναδικής ή κυρίας οικογενειακής κατοικίας καί οικοσκευής , ειδικώς όταν εγκαθίστανται εις παραμεθορίους ή αγροτικάς ή νησιωτικάς ή ορεινάς περιοχάς μέ σκοπόν αγροτικήν ή επαγγελματικήν ή οικοτεχνικήν δραστηριότητα, η οποία κατά τήν έναρξίν της θά επιδοτείται καί αυτή, μέ μοναδικόν περιορισμόν τήν παραμονήν επί τόπου τουλάχιστον μέχρι ενηλικιώσεως τών τέκνων των. ( Πολλοί νέοι αναβάλλουν καί δυστυχώς πολλάς φοράς τελικώς ματαιώνουν τήν δημιουργίαν οικογενείας καί τήν τεκνοποίησιν διότι δέν έχουν τήν οικονομικήν δυνατότητα νά τό πράξουν ..., δι` αυτούς οφείλει νά μεριμνά η πολιτεία , αλλά καί διά τήν επαγγελματικήν των αποκατάστασιν καί διά τήν εγκατάστασίν των εις τήν επαρχίαν , ειδικώς εις εγκαταλελειμμένας ή ακριτικάς περιοχάς ......).
β΄) Καταβολή επιδομάτων εις τάς μητέρας : Ι) κυήσεως διά τούς τελευταίους τέσσερεις -4- μήνας τής εγκυμοσύνης , ΙΙ) τοκετού εφ` άπαξ αμέσως μετά τόν τοκετόν καί ΙΙΙ) λο-χείας διά διάστημα έξι-6-μηνών μετά τόν τοκετόν, δι` έκαστον γεννόμενον τέκνον, αυξανόμενον αναλόγως τού αριθμού τών τέκνων( Πολλαί γυναίκες δέν τεκνοποιούν διότι αδυ-νατούν νά εγκαταλείψουν προσωρινώς τήν εργασίαν των ή καί νά ανταπεξέλθουν εις τά έξοδα του τοκετού, ενώ άλλαι γεννούν ολιγώτερα τέκνα τών επιθυμητών ή μόνον ένα ...).
γ΄) Δημιουργία καί λειτουργία αρτίως εξοπλισμένων βρεφονηπιακών σταθμών , παρεχόντων πλήρη , δωρεάν καί υπεύθυνην εξυπηρέτησιν, μέ όσον τό δυνατόν διευρυμένον ωράριον , δεχομένων βρέφη από ηλικίας έξι -6- μηνών , δηλαδή από λήξεως αδείας λοχείας , ώστε αι μητέρες νά δύνανται νά εργάζονται απερίσπασται από τό επί του παρόντος σύνηθες καί δυσεπίλυτον πρόβλημα : <τί θά κάνω τά παιδιά όταν δουλεύω ;...>.( Καί δι` αυτό πολλές φορές δέν κάνουν παιδιά ή κάνουν ολιγώτερα , από όσα άλλως θά ηδύναντο ....).
δ΄) Προσφορά κάθε είδους συνδρομής καί αρωγής εις τάς αγάμους νέας, αλλά καί εις τάς εγγάμους , ώστε νά μήν υποβάλλονται, διά τόν οποιονδήποτε λόγον , εις άμβλωσιν ( Κατήντησε πλέον, επί πλέον τών τροχαίων..., κατάρα διά τό Έθνος , η ευκολία καί απερισκεψία μέ τήν οποίαν γίνονται αμβλώσεις ..., ακόμα καί εις εγγάμους γυναίκας ..., διά λόγους οικονομικής αδυναμίας ανατροφής τέκνων, ειδικώς εις εργατικάς - λαϊκάς οικογενείας ) .
Προσοχή : Πρέπει νά ληφθή μέριμνα ώστε νά περιορισθούν οι λόγοι καί οι αιτίες πού οδηγούν εις άμβλωσιν, όχι νά απαγορευθούν οι αμβλώσεις , διότι τότε θά εκτελούνται παρανόμως , μέ ακόμη χειρότερα αποτελέσματα διά τίς εγκύους και τήν κοινωνίαν...).
ε΄) Πραγματική ενίσχυσις , σημαντική επιδότησις , προτεραιότης εργασίας , δωρεάν περίθαλψις καί άλλες δίκαιες παροχές , εις πολυτέκνους(τρία-3-τέκνα καί πλέον) οικογενείας, αυξανόμενες αναλόγως του αριθμού τών επιπλέον τέκνων .......και άλλα πολλά για μία ευνομούμενη πολιτεία με ικανούς πολίτες ...
--------------------------------------------------------------------------------